24+ is het Customer Care Center van KBC, dat administratieve en niet-commerciële ondersteuning biedt aan klanten en kantoren. Voor de afdeling Homebanking zijn we op zoek naar 8 klantendienstmedewerkers.
Jouw verantwoordelijkheden
Als klantendienstmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten via telefoon, e-mail en chat.
Je behandelt vragen over bankkaarten, limieten, en ondersteunt bij lichte technische problemen met online bankieren.
Je biedt ondersteuning bij installatie, configuratie en gebruik van KBC-producten voor elektronisch bankieren. Dit omvat het verhogen van kaartlimieten, deblokkeren van kaarten en begeleiding van nieuwe klanten door administratieve processen.
Bij complexere kwesties schakel je indien nodig hulp in van ervaren collega's van Operational Support.
Jouw profiel
Je hebt een analytische geest.
Je bent sterk in communicatie.
Je bent empathisch en klantgericht.
Je behandelt vertrouwelijke informatie en klachten met discretie.
Je spreekt vloeiend Nederlands en bent in staat om op professioneel niveau te communiceren in het Frans.
Je bent vlot in omgang met de computer
Je bent leergierig en past je snel aan.
Ons aanbod
Een job op interimbasis met optie vast na 6 maanden
Uitstekende locatie bereikbaar met openbaar vervoer of stadsfietsen.
Aantrekkelijk salaris met anciënniteitsregeling.
Maaltijdcheques ter waarde van €8 per voltijdse werkdag.
Mogelijkheid tot thuiswerk na 3 maanden.
Uitgebreide training en begeleiding.
Dynamische werkomgeving met leuke collega's.
Geïnteresseerd?
Tempo-Team Regio Antwerpen - Kempen - LimburgHR diensten, aanwerving en selectie